viernes, 28 de octubre de 2022

"Canciones" que son poesías




"Quan l’arbre de l’arrel i el cel 
va pujant a poc a poc 
S’enfila il.luminant, estels, 
abraçant tot el meu dol. 

Ai pare que m’abraces fort 
amb el vent i sense cos 
recordant cada mirada 
sense (port) i sense estada, 
Jo t’estimo amunt i amunt… 
Amor, no estaràs sol. 

No em deixis pensar amb dolor. 
Jo et ploro perque t’enyoro, 
pero em fa somriure, m’ajuda viure 
aquest camí i aquest destí 
que ens ha fet familia. (bis) 

Les pregaries, reflexions i tants petons 
regaran tots el racons 
dels meus dubtes i il.lusions. 
Fa tants anys que ja no et trobo 
els teus fruits son plens dels buits, 
ara et canto i ja no et ploro. 

Quan l’aire de la fred i el sol 
va pujant a poc a poc, 
Jo t’estimo de debo i et ploro 
Vull cantar tot el meu dol. 

Quan l’arbre del record i el dol 
va florint de sol a sol, 
m’esgarrapo aquest dolor i celebro 
vaig sentint… 
amor del bo"

Rozalén & Silvia Pérez Cruz - "amor del bo"









No hay comentarios:

Publicar un comentario