viernes, 6 de marzo de 2020

"Canciones" que son poesías



"Begirada bat kalean
Hitz itsusiren artean
Irrifarre konplize bat hitz joko basati bati
Nire izanik ez karteletan
Nire izenik ez papeletan
Ta esan dezagun argi
Ez zarela behar den beste egiten ari
 
Ez esan baietz
Ez esan baietz
Ez esan baietz
 
Legedi berriak idatziko ditut azaletan
Behintza irakur ditzazun biluzten nauzunetan
Agintea ahalmen egiten dizunetan
Aurkituko nauzu hemen
Izango naiz kemen
 
Ukitzen den gorputz oro mintzen den bihotz oro da nirea
Ustelduko zaitut libratzen zaituzten kartzeletan
Ustelduko zaitut libratzen zaituzten kartzeletan
 
Amaitu da ehiza
Luzeegia da zure krimenen geriza
 
Bizi nahi dut libre
Zure legeen kontra
Zure usteen kontra
 
Legedi berriak idatziko ditut azaletan
Behintzat irakur ditzazun biluzten nauzunetan
Agintea ahalmen egiten dizunetan
Aurkituko nauzu hemen
Izango naiz kemen
 
Bizi nahi dut libre
Bizi nahi dut libre
Bizi nahi dut libre
 
Bizi nahi dut libre
Bizi nahi dut libre
Bizi nahi dut
Bizi nahi dut libre
 
Libre
Libre
Libre
Libre
Libre"


Izaro - "libre"







No hay comentarios:

Publicar un comentario