lunes, 31 de julio de 2017

¡¡¡Feliz verano!!!




Nos vemos el 1 de septiembre.






"To get alone with you 
To drag you home would do by capri motel 
Outside of the pantheon 
Champagne and Châteldon 
A little ritual 
It's not the feeling that you got 
Oh leave the party full of life 
I found out your motive 
I could do this all day long 
But just a minute, that's all I want 

De quelle façon, pour quelle raison 
Dis-moi pourquoi comment j'étais 
Rien qu'une seconde si seulement tu te réveilles 
Goodbye soleil 

Turquoise and navy blue 
Polynesian or bayou 
I follow your trail 
Down from the podium 
Valentine's and tedium 
A different battle 
It's not the beating that you got 
Don't leave me, I can change your life 
I go back to cursive 
Why I cherish the things you don't 
But just a second, that's all I want 

De quelle façon, pour quelle raison 
Dis-moi pourquoi comment j'étais 
Rien qu'une seconde si seulement j'ai pas sommeil 
Goodbye soleil 

Let's pretend that I don't care 
Let's pretend that I don't care 

De quelle façon, pour quelle raison 
Dis-moi pourquoi comment j'étais 
Rien qu'une seconde si seulement tu te réveilles 
Goodbye soleil 

De quelle façon, pour quelle raison 
Dis-moi pourquoi comment j'étais 
Rien qu'une seconde si seulement j'ai pas sommeil 
Goodbye soleil"

Phoenix - "goodbye solei"



No hay comentarios:

Publicar un comentario